Contacto

14 comentarios en “Contacto

  1. No trobo gorres amb visera a la pag web, dintre de: gorros de verano, no hi son. Gracies!

    1. Hola Cristina,
      t’he contestat a l’email. Ara no tinc gorres amb visera al web, pero si que en tinc en stock. Com són úniques a vegades no les penjo.
      Qualsevol dubte envieu a hola@ticamica.es i us envio fotos.

      gràcies
      TM

  2. Hola. estoy mirando bata para la guarderia sin botones. ¿Personalizais con el nombre?

  3. Hola… No trobo les cordones d’aniversari a la web. Voldria veure les teles. Tens pensat apropar-te alguna fira de Barcelona o rodales?
    Gràcies.

  4. Bon dia,

    Vaig comprar-te la gorra d»estiu dels esquirols a la fira de la terra i avui l’hem perdut. La Mariona la llençat al terra i no ens hem adonat. Ens encanta aquesta gorra. Ara la Mariona té 16 mesos i recordo q em vas dir que em quedés la de 2 anys i li fes un punt i així ho vaig fer pq la de 12-18 mesets era una mica justa. Que en tens d aquest model???

    1. Hola Marta,

      ja ho hem resolt per instagram 😉

  5. Hola! es pot demanar un teixit de coll no polar que sigui polar?

    Gràcies

    1. hola Cristina, perdona, pero tinc el correo del web saturat de spam i a vegades se’m passa.
      Suposo ja ho has solucionat, si no es així, millor parlem a través de hola@ticamica.es
      En qualsevol cas, entenc em preguntes si els colls simples, es poden fer només amb polar?
      Podria, pero de polar només treballo amb colors llisos, i llavors potser no és el que vols.
      Si vols polar, perquè no triar un de polar per dins i estampat per fora?
      el pots posar al revés, també, és reversible!

      bé, ja em diràs
      i disculpa el retràs!

  6. Bona tarda,
    ja et vaig contestar oi Laia?
    és que se m’omple el correu de spam i se m’ha passat el missatge, perdona

  7. Hola tindràs mes models de motxilles?

  8. Buenos días:
    Me da error cuando intento hacer un pago con tarjeta de crédito. ¿Hay algún problema con la pasarela de pago?
    Gracias.

    1. Problema resuelto! Gracias por avisar

  9. Hola. El pasado 23 de diciembre compré un cuello polar en Vilafranca, que me costó 16€,para hacer in regalo. Pero le aprieta mucho y lo querria cambiar. Me dijiste que cada segundo domingo de mes te ponias, pero no te he encontrado.
    Dime como lo tengo que hacer
    gracias

    1. Buenos días Carme,
      me sabe mal el malentendido, pero es imposible yo te dijera me ponía cada segundo domingo de mes porque no es así. Había más personas vendiendo cuellos, y tal vez te confundes.
      En cualquier caso, estamos a 18 de febrero, normalmente los cambios se realizan dentro de un plazo prudencial de 15 días, yo siempre los facilito incluso enviando el mensajero a recoger el pedido. En este caso no puede ser.
      Puedes mandarme a hola@ticamica.es una foto del cuello, para intentar resolver la duda?
      Saludos,

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *